Wiedza i technologia
– lampa zachowuje seryjny sposób regulacji (manualna/elektryczna),
– następuje zmiana żarówki seryjnej na żarnik xenonowy d2s / d4s lub H1 / H7 ,
– do poprawnego funkcjonowania zalecamy instalację spryskiwaczy reflektorów, elektryczna regulacja wysokości (jeżeli brak),
– po montażu lamp należy ustawić je na stacji diagnostycznej lub innym fachowym miejscu posiadającym do tego celu oprzyrządowanie,
– zawsze wykorzystujemy soczewki w idealnym stanie , bez wad lub uszkodzeń,
– soczewki bixenonowe lub bihalogenowe bazujące na ruchomej przysłonie wykorzystują wbudowany silniczek elektryczny lub elektromagnes,
– bixenon to cecha soczewki a nie żarnika,
– po przeróbce otrzymujesz lampę gotową do montażu – tzw plug&play , jeżeli jest to wymagane z pełną instalacją elektryczną mechanizmu soczewki,
– jeżeli zachodzi taka potrzeba klosz lampy może zostać wypolerowany – tylko klosze z tworzywa sztucznego ! (indywidualny dodatkowy koszt!),
– możliwość polakierowania elementów reflektora – należy indywidualnie powiadomić,
– nie ma znaczenia przystosowanie drogowe lampy – ruch prawo/lewostronny lub lampa amerykańska,
– bihalogenowa soczewka – soczewka z gniazdem H7 oferująca za pomocą jednej żarówki halogenowej lub żarnika xenonowego światła mijania oraz drogowe – realizowane poprzez ruchomą przysłonę która jest elementem soczewki,
– bixenonowa soczewka – soczewka z gniazdem D2S/ D1S /D3S / D4S lub H1 oferująca za pomocą jednego żarnika xenonowego światła mijania oraz drogowe – realizowane poprzez ruchomą przysłonę która jest elementem soczewki,
– biled soczewka – soczewka wykorzystująca niewymienne źródło światła w formie modułu LED, cechuje się wysoką wydajnością bez zewnętrznych przetwornic i żarników,
– na wykonane modyfikacje udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na podstawie paragonu lub FVAT.
– zestaw xenonowy (lub same żarniki z adapterami jeżeli masz już przetwornice),
– demontaż i montaż lamp w pojeździe,
– ew. zmiany w instalacji elektrycznej pojazdu,
– ustawienie lamp
Do przeróbek wykorzystujemy tylko podzespoły najwyższej jakości i soczewki najczęściej stosowane są fabrycznie nowe lub w stanie perfekcyjnym – nie mam możliwości aby do przeróbki zostały wykorzystane soczewki z wypalonymi odbłyśnikami!
Odbłyśnik oraz soczewka FX-R w idealnym stanie:
Najczęściej wykorzystywane soczewki typu bixenon:
Stosowane soczewki są seryjne soczewkami przystosowanymi do ruchu prawostronnego, które doświetlają prawe pobocze. Soczewki typu ksenon lub bixenon wyposażone są w gniazdo żarnika d2s które jest bliźniacze dla d1s/d4s.
Dla zabezpieczenia ciągłości pracy elementu poruszającego przysłonę w soczewkach typu bixenon stosujemy oryginalne moduły
Zastosowanie soczewek (poprawnie ustawionych) eliminuje efekt oślepiania w przypadku stosowania zestawów ksenonowych w seryjnych reflektorach. Seryjne światła postojowe pozostają i działają jak należy.
Zalecamy zastosowanie spryskiwaczy reflektorów np:
Lampy zachowują oryginalny wygląd:
Ile światła zabierają brudne i wypalone odbłyśniki?
Wykonaliśmy pomiary z których wynika iż bardzo ważne jest zachowanie czystości soczewki:
– szkło brudne z dwóch stron (odbłyśnik wypalony) 159lm
– szkło brudne od środka , czyste z zewnątrz (odbłyśnik wypalony) 250lm
– szkło czyste z obu stron (wypalony odbłyśnik ) 343lm
Projektor Hella Classic d2s, Osram 66240.
Najczęściej stosowane osłony soczewek (istnieje możliwość lakierowania w dowolny kolor):
Osłony E55
Osłony S-MAX
Osłona E-46 R
Osłona E-46
Osłony Gatling Gan 2.0
Osłony Apollo 2.0 przygotowana pod ringi 100mm
Osłony Gatling Gan 2.0 Mini
Osłony G37-R
Osłony GTi-R
Osłony Panamera 2.0
Osłony Apollo
Osłony Iris
Osłony Panamera
Osłony Orbit / Touran
Na życzenie klienta otwory z tyłu lampy mogą być zaślepione specjalnie przygotowanymi gumowymi osłonami: