Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

– lampa zachowuje seryjny sposób regulacji (manualna/elektryczna),
– następuje zmiana żarówki seryjnej na żarnik xenonowy d2s / d4s lub H1 / H7 ,
– do poprawnego funkcjonowania zalecamy instalację spryskiwaczy reflektorów, elektryczna regulacja wysokości (jeżeli brak),
– po montażu lamp należy ustawić je na stacji diagnostycznej lub innym fachowym miejscu posiadającym do tego celu oprzyrządowanie,
– zawsze wykorzystujemy soczewki w idealnym stanie , bez wad lub uszkodzeń,
– soczewki bixenonowe lub bihalogenowe bazujące na ruchomej przysłonie wykorzystują wbudowany silniczek elektryczny lub elektromagnes,
– bixenon to cecha soczewki a nie żarnika,
– po przeróbce otrzymujesz lampę gotową do montażu – tzw plug&play , jeżeli jest to wymagane z pełną instalacją elektryczną mechanizmu soczewki,
– jeżeli zachodzi taka potrzeba klosz lampy może zostać wypolerowany – tylko klosze z tworzywa sztucznego ! (indywidualny dodatkowy koszt!),
– możliwość polakierowania elementów reflektora – należy indywidualnie powiadomić,
– nie ma znaczenia przystosowanie drogowe lampy – ruch prawo/lewostronny lub lampa amerykańska,
bihalogenowa soczewka – soczewka z gniazdem H7 oferująca za pomocą jednej żarówki halogenowej lub żarnika xenonowego  światła mijania oraz drogowe – realizowane poprzez ruchomą przysłonę która jest elementem soczewki,
bixenonowa soczewka – soczewka z gniazdem D2S/ D1S /D3S / D4S lub H1  oferująca za pomocą jednego żarnika xenonowego  światła mijania oraz drogowe – realizowane poprzez ruchomą przysłonę która jest elementem soczewki,
biled soczewka – soczewka wykorzystująca niewymienne źródło światła w formie modułu LED, cechuje się wysoką wydajnością bez zewnętrznych przetwornic i żarników,
– na wykonane modyfikacje udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na podstawie paragonu lub FVAT.


Kryteria wykonania przeróbki reflektorów przednich
-lampa powinna posiadać gładki klosz przedni

Jakie dodatkowe wydatki czekają mnie przy takiej przeróbce?

– zestaw xenonowy (lub same żarniki z adapterami jeżeli masz już przetwornice),
– demontaż i montaż lamp w pojeździe,
– ew. zmiany w instalacji elektrycznej pojazdu,
– ustawienie lamp

Przy składaniu zlecenia drogą mailową proszę o podanie ewentualnego obniżenia auta (równomierne, przód niżej niż tył itp)! 

Nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lamp spowodowane przez firmę kurierską, za stan lamp dostarczonych przez klienta oraz za ich wady wynikające z eksploatacji. 

Technologia

Do przeróbek wykorzystujemy tylko podzespoły najwyższej jakości i soczewki najczęściej stosowane są fabrycznie nowe lub w stanie perfekcyjnym – nie mam możliwości aby do przeróbki zostały wykorzystane soczewki z wypalonymi odbłyśnikami!

Odbłyśnik oraz soczewka  FX-R w idealnym stanie:

 

Najczęściej wykorzystywane soczewki typu bixenon:

Stosowane soczewki są seryjne soczewkami przystosowanymi do ruchu prawostronnego, które doświetlają prawe pobocze. Soczewki typu ksenon lub bixenon wyposażone są w gniazdo żarnika d2s które jest bliźniacze dla d1s/d4s.

Dla zabezpieczenia ciągłości pracy elementu poruszającego przysłonę w soczewkach typu bixenon stosujemy oryginalne moduły

Przykładowa konwersja wiązki z żarówki H4 na bihalogen h7:

 

Dla zachowania pełnej hermetyczności stosujemy nowe pokrywy gumowe

accord bixenon-3

Dodatkowo możemy również nanieść kalkomanie ozdobne wewnątrz lampy:

Zastosowanie soczewek (poprawnie ustawionych) eliminuje efekt oślepiania w przypadku stosowania zestawów ksenonowych w seryjnych reflektorach. Seryjne światła postojowe pozostają i działają jak należy.

Zalecamy zastosowanie spryskiwaczy reflektorów np:

Lampy zachowują oryginalny wygląd:

 

Ile światła zabierają brudne i wypalone odbłyśniki?

Wykonaliśmy pomiary z których wynika iż bardzo ważne jest zachowanie czystości soczewki:
– szkło brudne z dwóch stron (odbłyśnik wypalony) 159lm
– szkło brudne od środka , czyste z zewnątrz (odbłyśnik wypalony) 250lm
– szkło czyste z obu stron (wypalony odbłyśnik ) 343lm
Projektor Hella Classic d2s, Osram 66240.

brudne szkło

Najczęściej stosowane osłony soczewek (istnieje możliwość lakierowania w dowolny kolor):

 

Osłony  E55

 

Osłony S-MAX

IMG_8364

Osłona E-46 R

IMG_8365

Osłona E-46

IMG_8367

Osłony Gatling Gan 2.0

IMG_8368

Osłony Apollo 2.0 przygotowana pod ringi 100mm

IMG_8665

Osłony Gatling Gan 2.0 Mini

 IMG_8371

Osłony G37-R

 IMG_8373 

Osłony GTi-R

IMG_8375

 Osłony Panamera 2.0

 IMG_8377 

Osłony Apollo

 IMG_8378

 

Osłony Iris

IMG_8381

 

Osłony Panamera

IMG_8382

 

Osłony Orbit / Touran

IMG_8372

 

Na życzenie klienta otwory z tyłu lampy mogą być zaślepione specjalnie przygotowanymi gumowymi osłonami: odbłysniki-2